Aanpak
Onze aanpak en advies
-
Kennismaking en inventarisatie
Aan het begin van elk project gaan wij met de klant aan tafel voor de inventarisatie van de huidige situatie. Wij bezoeken de locatie, meten deze en maken in sommige gevallen foto’s van de beschikbare ruimten. Tevens leggen wij de documentstromen, routes en al wat van invloed heeft op deze documentstromen vast. Er wordt aandacht geschonken aan uw huidige situatie, inclusief de eventuele knelpunten. Aan de hand van deze gegevens ontvangt u een duidelijk inzicht in uw huidige situatie met de daarbij behorende volumes en kosten.
-
Eisen en wensen
Onze adviseurs zijn gespecialiseerd in het luisteren, gedetailleerd inventariseren en praktisch meedenken bij het in kaart brengen van uw eisen en wensen. Wij luisteren aandachtig naar de meningen en visies van u, uw medewerkers en andere betrokkenen. Zo kijken wij samen met u welke verbeteringen in uw huidige document management binnen het PC-netwerk mogelijk zijn. We maken samen met u een keuze voor een centralisatie of juist een decentralisatie van de printvolumes en bekijken of een investering in document management software zinvol kan zijn.
-
Advies en offerte
Nu we een duidelijk beeld hebben gekregen van de huidige situatie en de eisen en wensen van de klant kunnen de verzamelde gegevens en wensen worden omgezet in een advies. We adviseren welke apparatuur in uw specifieke situatie het best tot zijn recht komt en waar verbeteringen op functies en gebruikersgemak, evenals besparingen op directe en indirecte kosten mogelijk zijn. U ontvangt een concreet voorstel met een calculatie zodat u een helder overzicht van de kosten heeft.
-
Nazorg, onderhoud en beheer
Als alles duidelijk is en beide partijen akkoord zijn, wordt de offerte getekend. De adviseur bewaakt het proces van aanlevering van de juiste documenten en stukken en de uitlevering van de apparatuur en software. Na het afsluiten van de overeenkomst zorgt ons onderhoudsabonnement ervoor dat u met uw vragen, mutaties of andere zaken altijd goed geholpen wordt. 2x per jaar bekijken we samen met u of de situatie nog steeds aansluit op uw eisen en wensen. U bent bij ons niet gebonden aan onveranderlijke contracten, dus mocht u een wijziging willen doorvoeren, kunt u direct profiteren van doorgevoerde veranderingen!