Oplossen van Storingen

Wij zijn trots op onze snelle en oplossingsgerichte service. Wij streven er naar om de behoeften en verwachtingen van onze klanten te overtreffen, zo wordt een storing gemiddeld binnen 4 kantooruren opgelost. Dit begint bij het melden van de storing. Via de machine beheer software ontvangen wij de melding van de storing. Wilt u toch liever persoonlijk contact? Dan kunt u telefonisch contact opnemen met een van onze medewerkers. U krijgt direct een technisch geschoolde medewerker aan de telefoon die u direct telefonisch probeert verder te helpen, zo dat u weer verder kunt. Is de storing te ingewikkeld om telefonisch op te lossen, dan sturen wij uw vaste monteur langs. De monteur heeft alle onderdelen standaard bij zich. Onze monteurs werken in een team met vaste klantengroep zodat zij de eventuele historie van de machine en het bedrijf kennen. Wanneer een machine te vaak stoort kunnen wij dit in onze management rapportages direct terug zien en lossen wij dit in overleg met u op. Bij terugkerende problemen gaan wij snel over tot het vervangen van de machine. Iedereen is natuurlijk gebaat bij een machine die niet stoort en werkt naar alle tevredenheid. Een ander pluspunt is het preventieve onderhoud dat wij uitvoeren om stilstand van de machines te voorkomen. Zo kunnen wij een constante workflow bij u waarborgen.


 

Advies

Gedurende de overeenkomst evalueert uw vaste adviseur twee keer per jaar de gang van zaken met u en bekijken wij samen met u of er nog mogelijkheden zijn om te besparen of efficiënter te werken. Uw vaste adviseur neemt daarom de management rapportages met u door en spreekt met een aantal medewerkers om eventuele verbeterpunten op te sporen.

Onze adviseurs vertellen u graag over de vele mogelijkheden.

Gratis bedrijfsscan
Korting op Kleurafdrukken